Procedura zwrotu i reklamacji

Zwroty i reklamacje

Wierzymy, że pokochasz swoje produkty Modibodi. Jeśli jednak coś nie będzie pasować lub pojawi się problem z zamówieniem, jesteśmy tu, by pomóc.

Zwrot towaru

Ze względów higienicznych nie można zwrócić towaru dostarczonego w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostało ono otwarte – dotyczy to przede wszystkim majtów menstruacyjnych, strojów kąpielowych, bielizny chłonnej i innych produktów intymnych. Takie produkty nie podlegają zwrotowi, wymianie ani przymierzaniu.

Jeśli jednak kupiłaś produkt, którego nie rozpakowałaś, lub nie jest to produkt higienicznie zapieczętowany, masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dostawy – bez podania przyczyny.

Co należy zrobić?

  1. Wyślij e-mail na adres info@moodystore.eu, podając:

    • imię i nazwisko

    • numer zamówienia

    • nazwę/numer zwracanego produktu

    • numer konta bankowego do zwrotu pieniędzy

  2. Następnie odeślij produkt w ciągu 14 dni od wysłania zgłoszenia na adres:

Seifertova 137, 250 82 Úvaly, Czechy
(nie zapomnij podać numeru zamówienia)

Zwrot środków nastąpi na konto, z którego została opłacona zamówienie, lub na numer konta podany w wiadomości. Zwrot zostanie zrealizowany do 14 dni od otrzymania przesyłki.

Koszt zwrotu towaru ponosi klient.
Prosimy, aby towar był czysty i w oryginalnym opakowaniu, jeśli to możliwe.


Reklamacje

Modibodi to marka premium, która dba o najwyższą jakość swoich produktów. Jeśli jednak otrzymasz produkt uszkodzony lub niekompletny – skontaktuj się z nami, a szybko rozwiążemy problem.

Masz prawo do złożenia reklamacji do 2 lat od momentu dostawy.

Jak to zrobić?

  • Napisz do nas na info@moodystore.eu, opisując problem i podając numer zamówienia.

  • W miarę możliwości dołącz zdjęcie wady.

Odpowiemy najszybciej, jak to możliwe, i powiemy, jak dalej postępować.


Masz pytania? Napisz do nas – z przyjemnością pomożemy! ❤️