Procedura zwrotu i reklamacji
Zwroty i reklamacje
Wierzymy, że pokochasz swoje produkty Modibodi. Jeśli jednak coś nie będzie pasować lub pojawi się problem z zamówieniem, jesteśmy tu, by pomóc.
Zwrot towaru
Ze względów higienicznych nie można zwrócić towaru dostarczonego w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostało ono otwarte – dotyczy to przede wszystkim majtów menstruacyjnych, strojów kąpielowych, bielizny chłonnej i innych produktów intymnych. Takie produkty nie podlegają zwrotowi, wymianie ani przymierzaniu.
Jeśli jednak kupiłaś produkt, którego nie rozpakowałaś, lub nie jest to produkt higienicznie zapieczętowany, masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dostawy – bez podania przyczyny.
Co należy zrobić?
-
Wyślij e-mail na adres info@moodystore.eu, podając:
-
imię i nazwisko
-
numer zamówienia
-
nazwę/numer zwracanego produktu
-
numer konta bankowego do zwrotu pieniędzy
-
-
Następnie odeślij produkt w ciągu 14 dni od wysłania zgłoszenia na adres:
Seifertova 137, 250 82 Úvaly, Czechy
(nie zapomnij podać numeru zamówienia)
Zwrot środków nastąpi na konto, z którego została opłacona zamówienie, lub na numer konta podany w wiadomości. Zwrot zostanie zrealizowany do 14 dni od otrzymania przesyłki.
Koszt zwrotu towaru ponosi klient.
Prosimy, aby towar był czysty i w oryginalnym opakowaniu, jeśli to możliwe.
Reklamacje
Modibodi to marka premium, która dba o najwyższą jakość swoich produktów. Jeśli jednak otrzymasz produkt uszkodzony lub niekompletny – skontaktuj się z nami, a szybko rozwiążemy problem.
Masz prawo do złożenia reklamacji do 2 lat od momentu dostawy.
Jak to zrobić?
-
Napisz do nas na info@moodystore.eu, opisując problem i podając numer zamówienia.
-
W miarę możliwości dołącz zdjęcie wady.
Odpowiemy najszybciej, jak to możliwe, i powiemy, jak dalej postępować.
Masz pytania? Napisz do nas – z przyjemnością pomożemy! ❤️